Export Lotus-Notes-Email to Outlook

• Nowadays, Many IBM Lotus Notes users are moving to the Outlook email client. To access Lotus Notes data into Outlook, you need to convert Lotus Notes to Outlook. There is a manual method available, but it is a time-consuming process and comes with many complications. So the most recommended solution is the third-party Lotus Notes to Outlook converter tool provided by Shoviv software. Stay tuned for this write-up.

Shoviv Lotus Notes to Outlook Converter tool is a skillful solution to convert Lotus Notes to Outlook with an advanced algorithm and multi-functional features. Along with Outlook PST, this tool also converts Lotus Notes to Office 365 mailbox and Live Exchange mailboxes with mailbox mapping. It gives an email translation, item filter, and preview option to convert Lotus Notes to Outlook.

Users can use the free evaluation of the Shoviv Lotus Notes to Outlook Converter just a cross-check.

• そして、何を伝えたいのか。

これは宣伝になるのか?

Merkst Du selbst, ja? Eine nicht gestellte Frage in einer hier unüblichen Sprache zu beantworten ist nicht sonderlich sinnvoll. Der Werbegedanke dabei ist unübersehbar.

Gruß Volkmar

• Abifiz

Hat den Titel des Themas von „Export Lotus Notes email to Outlook“ zu „Export Lotus-Notes-Email to Outlook“ geändert.
  • Na ja... Ich schließe den glorreichen Thread eines Merkwürden...

Meine kurzerhand hochgradig kluge, smarte, gewandte, wendige, das kommende Zeitalter bescheiden eröffnende Signatur befindet sich noch in der Herstellungsphase. Falls keine gravierenden Inkompatibilitätsprobleme auftauchen werden, rechne ich sogar mit ihrer Lieferung schon für das 1. Quartal 2034. Ich danke Ihnen für Ihr Vertrauen.

• Abifiz

Hat das Thema geschlossen.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!